CANLI PANEL ÖZELLİKLERİ

xmobile pro kullanımı

Kullanıcı paneline girdiğinizde hemen menünun ortalarında yer alan Canlı Panel yazan kısmı bulunmaktadır. Bu arada eğer kullanıcı paneliniz İngilizceyse panelin sağ üst köşesinden Türkçe'ye çevirebilirsiniz.

Evet panelinizdeki sağ menuden Canlı Panel kısmına girdiğinizde hemen yukarıdaki gibi bir ekranla karşılaşıcaksınız , bu ekranda size yazılımın Canlı olarak kullanabileceğiniz özellikleri sunulmuştur.

CANLI PANEL ÖZELLİKLERİ ÇALIŞMIYOR MU?

Kullanıcı panelinizde Canlı Panel özellikleri bulunmaktadır. Bu özellikler canlı camera görüntüsü alma, canlı ortam sesi alma,canlı ekran görüntüsü alma gibi özelliklerdir. Bu özellikleri kullanabilmeniz için kullanım yaptığınız anda karşı cihazın o anda internete bağlanabiliyor olması gerekir aksi halde özelliği kullanmak istediğinizde ''cihaz internete bağlı olmayabilir'' hata mesajı ile karşılaşırsınız. Yani cihaz o anda internete bağlı olmadığından canlı izleme fonksiyonuda o anda çalışmaz.

Bunun haricinde panelinizdeki ayarlar kısmındaki bir ayardan dolayıda canlı özellikleri kullanırken bağlantı sağlayamayabilirsiniz. 

Canlı bir özelliği tıkladığınızda öncelikle aşağıdaki gibi bir uyarı ekranı gelir. Bu bir bilgilendirme ekranıdır ve hata mesajı değildir.
Size canlı özelliği kullanacaksanız ve karşı cihaz Android 12 ise karşı cihazda özelliği kullandığınız anda cihazın en üst sağ köşesinde yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi bir bildirim simgesi çıkabilir diye sizi bilgilendirir.Bu sizin için bir bilgilendirme mesajıdır. Bunu bilipte canlı özelliği kullanın diye sizi bilgilendirir.

Sonrasında OK tuşuna basıp özelliği kullanabilirsiniz. Şayet OK tuşuna bastığınızda ve özelliği kullanmak istediğinizde bu özellik çalışmıyorsa bunun nedeni aşağıdaki ayar olabilir.


Panelinizde sağ üst köşede bulunan Ayarlar (Settings) yazan kısma girdiğinizde karşınıza gelecek ilk ayar olan 'I am aware of Android 12 notification'' ayarı. Bu ayarda sizin için uygun olan şıkkı işaretlemeniz sorunu çözecektir. Mevcut seçenekler aşağıdaki gibidir.

Not Access: Canlı bağlantı kurmaya izin verme.
Access Everytime: Her zaman bağlantı kurmaya izin ver.
Access only with screen Off Always record Calls: Sadece karşı cihazın ekranı kapalıyken baglantıya izin ver. Aramaları kaydet
Access Only with screen Off:  Sadece karşı cihazın ekranı kapalıyken bağlantıya izin ver.




Evet yukarıdaki ayar ekranında ''Access Everytime'' seçeneğini işaretlerseniz karşı cihazda internet bağlantısı olduğu bir anda canlı paneliden bir özellik kullandığınızda özellik çalışacaktır.

Bu şıkkı işaretlemek şu demektir: ''Canlı panelde bir özellik kullanmak istediğimde karşı cihazın Android 12 olmasından kaynaklı (cihazın o anda ekranının kapalı veya açık olması farketmeksizin) karşı cihazda yukarıdaki görseldeki gibi bir bildirim simge işareti çıkabilir bunun farkındayım ve yinede bu özelliği her istediğimde kullanmak isitiyorum''  demektir.

Evet bu şekilde yukarıdaki gibi ilgili ayarı istediğiniz gibi ayarlayabilir ve kullanımınızı buna göre yapabilirisniz.


Canlı panel özelliklerinin çalışmıyor olabilmesine sebep bir diğer sebep ise şu olabilmektedir: Kullanıcı panelinize IOS tabanlı bir telefondan veya bilgisayardan giriş yapıyorsanız yani mesela iphone telefondan pabnnelinize giriş yapıp canlı panel özelliklerini kullanmaya çalışıyorsanız yine hata alabilirisniz. Bunun nedeni ıos işletim sisteminde var olan media oynatıcı ( media player) programlarının genelde ilgili oynatma pluginleri içermemesinden kaynaklıdır.
Dolayısıyla iphondan paneinizdeki canlı özellikleri kullanmayı deniyorsanız ve kullanamıyorsanız muhtemelen sebebi budur. Android bir cihazdan veya pc den denediğinizde bu sebepten olan bir sorun artık kalmayacaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder